Czas trwania:

1 dzień

Profil uczestnika:

Pełnomocnicy ds. systemów zarządzania, Dyrektorzy i Kierownicy operacyjni, Managerowie i Właściciele ryzyk; kandydaci na stanowiska: kierowników, managerów jakości, pełnomocników systemu zarządzania, inne osoby zainteresowane.

Cel szkolenia:

Zdobycie i doskonalenie praktycznej wiedzy z zakresu definiowania celów, realizacji przeglądów oraz auditowania tych zagadnień z uwzględnieniem wymagań ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001

Program:

  • Wprowadzenie: Właściwości skutecznego zarządzania
  • Cele systemowo – procesowe – podejście normatywne
  • Stymulowanie systemu zarządzania i motywowanie ludzi poprzez cele
  • Przegląd zarządzania – podejście normatywne (przydatność / adekwatność / skuteczność)
  • Analiza danych – warunek efektywnego przeglądu zarządzania
  • Dane wejściowe do przeglądu zarządzania i ich interpretacja wg ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
  • Przegląd zarządzania jako proces decyzyjny
  • Monitoring wyników i reagowanie na zmiany z wykorzystaniem przeglądów i celów systemowych
  • Dane wyjściowe – decyzje i działania dla doskonalenia systemu i jego procesów
  • Cele a zadania w systemach zarządzania
  • Reagowanie poprzez zasoby przy przeglądach i w zarządzaniu poprzez cele